tel. 56 687 18 09

697 206 032

info@somasystem.pl

Formularz reklamacyjny

 

 

 

1. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar w trakcie trwania gwarancji i pod warunkiem, że uszkodzone lub zużyte części zostały objęte gwarancją, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.

 

2. Przed wysłaniem wadliwego towaru konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego.

 

3. Do przesyłki należy koniecznie załączyć ksero karty gwarancyjnej.

 

4. Serwis rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.

 

5. Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną. Firma Soma System nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłek w transporcie.

 

6. W przypadku napraw gwarancyjnych koszt przesyłki pokrywa firma Soma System.

 

7. W ciągu 3 dni roboczych od dnia wypełnienia formularza, na podany w nim adres wysyłany jest kurier po odbiór sprzętu.

 

8. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: info@somasystem lub pod numerem telefonu 697 206 032 w godzinach 9:00-17:00

 

Dane klienta

Dane sprzętu

Numer seryjny znajduje się na karcie gwarancyjnej